Se znajdete na Facebooku, v MS Outlooku in Windows Explorerju?

03.12. 2012

 

Če bi moral izbrati tri programe ali orodja, ki so v svoji zgodovini najbolj uspeli navaditi uporabnike na svojo uporabniško izkušnjo, ne bi kaj dosti okleval. Prva tri mesta so po mojem mnenju rezervirana za Facebook, Outlook in Explorer. Povprečnemu uporabniku računalnika je delo s temi tremi programi povsem jasno in rad dela z njimi. Lahko bi rekel, da predstavljajo "mainstream" uporabniško izkušnjo dela z osebnim računalnikom.

Ker smo se v preteklih tednih pogosteje srečevali z uporabniki, ki intenzivno uporabljajo Poslovno središče, in preučevali njihov način uporabe našega produkta, smo ugotovili, da pravzaprav pogrešajo sladkosti Facebooka, Outlooka in Windows Explorerja. Vsakega ob svojem trenutku in za svoj namen.

Z različico 1.8 smo odgovorili na izziv, kako uporabo Poslovnega središča tudi pri najbolj intenzivnih uporabnikih lahko naredimo resnično pregledno, ne samo preglednejšo.

Za sodelovanje in pregled nad skupinskim delom je uporabnikom blizu osebni zid. Tudi poslovne vsebine - novosti na delovnem mestu, projektu, pri prodajni priložnosti ipd. je prijetno spremljati na podoben način kot vsebine svojih prijateljev na Facebooku.

Služba pa pri večini vseeno ni le spremljanje poslovnih vsebin. Bolj ali manj smo vsi, ki delamo v pisarnah, na projektih, v prodaji, ... vpeti v izvedbo nekakšnih nalog, opravil. Si predstavljate, da morate po zidu na Facebooku iskati "nezaključena opravila" iz komentarjev, kaj šele imeti dober pregled nad tistimi, ki so vam bila dodeljena, ali tistimi, ki ste jih nekomu dodelili vi? Si tudi vi veliko lažje predstavljate seznam svojih opravil v obliki, kot jo je v dolgih letih uspelo razviti Outlooku? Večini naših najzahtevnejših uporabnikov se je zdelo, da bo preglednost nad nalogami, ki so povezane s posameznimi poslovnimi vsebinami, sodelavci, projekti, ... tako največja.

Preden sem začel uporabljati Poslovno središče za svoje delo, se spomnim še ene pomembne zadeve. Kadar sem bil zelo aktiven pri delu na računalniku, se mi je rado zgodilo, da se mi je na namizju mojega računalnika nabral en velik nered. In zadnjih 15, morda pravzaprav 20 let, odkar pri svojem delu uporabljam računalnike z operacijskim sistemom Windows, sem vajen urediti svoje dokumente, jih zložiti v primerne mape in očistiti namizje s prestavljanjem dokumentov v Explorerju. Ko smo se z našimi zvestimi uporabniki pogovarjali o načinih uporabe, nam je postalo jasno, da moramo v Poslovnem središču podpreti tak način dela in tak pogled na poslovne vsebine in dokumente.

Si predstavljate, kaj vam obljubljam v Poslovnem središču z različico 1.8?

dr. Andraž Bežek, vodja razvoja Poslovnega središča

 

P. S.: Novosti v Poslovnem središču 1.8 je resnično veliko. V prihodnjih dneh vam napišem, kako odslej v Poslovnem središču lahko hitro in enostavno sestavljate svoje workflowe, digitalno podpisujete dokumente z uporabo svojega telefona (WPKI), urejate dokumente iz Poslovnega središča z GoogleDocs, bistveno enostavneje, hitreje in bolj zanesljivo iščete poslovne vsebine, ... Veselo raziskovanje vam želim. Se beremo!