Poslovno središče še preglednejše, da ste vi lahko učinkovitejši

05.11. 2012

Za delo s Poslovnim središčem se je doslej odločilo že preko 500 podjetij iz Slovenije in tujine. Veseli nas, da nam zaupate in cenimo vaše želje ter različne uporabniške izkušnje, saj nam pomagajo Poslovno središče narediti še boljše.

 

Uporabniki ste nam v preteklih mesecih uporabe pokazali nekaj ključnih izzivov. Spoznali smo, kako močno so v nas zasidrani principi dela z e-pošto in kako pri svojem delu radi uporabljamo mape za shranjevanje svojih dokumentov. S prvo večjo posodobitvijo Poslovnega središča smo želeli na inovativen in pregleden način združiti v celovito uporabniško izkušnjo najboljše iz odjemalcev e-pošte, datotečnih sistemov in obenem tudi dela s papirnimi dokumenti/registratorji.

 

7 razlogov, zakaj boste z novim Poslovnim središčem učinkovitejši:

  • Pregled nad vsebinami in opravili je podoben uporabniški izkušnji pri delu z odjemalci e-pošte: Prenesli smo dobre plati uporabniške izkušnje z e-pošto, zato smo spremenili delovni način tako, da so sedaj jasno vidna neprebrana sporočila, neopravljene naloge in drugo, povezano z uporabnikovim trenutnim delom.  Poslovno središče tako pregledno gradi seznam map, nalog in dokumentov, ki so doživeli spremembo. Z izborom enega takšnega elementa lahko vidite celotno dogajanje v zvezi z njim, obenem pa imate na voljo akcijsko vrstico za nadaljnje akcije.

 

  • Ni več bojazni, da bi lahko kaj pomembnega zgrešili: Vaš zid sedaj vsebuje vse vam dostopne spremembe v skupnosti, obenem pa jasno označuje, do kam ste nazadnje pregledali novosti na njem. Odslej boste lahko prepričani, da niste spregledali nobenih novih ali spremenjenih vsebin in opravil vaših sodelavcev in strank, tudi če Poslovnega središča niste uporabljali več dni. Prenovljeno Poslovno središče skrbi, da kot neprebrano novost jasno označi vsak zapis na vašem zidu, ki si ga še niste ogledali.

 

 

  • Delo z mapami je sedaj enostavnejše in bolj pregledno. Povečali smo pomen map in poudarili razliko med mapo, ki združuje podobno vsebino, z njo povezane naloge in družabni utrip, in skupino, ki predstavlja predvsem delovni prostor uporabnikov, ki sodelujejo na istem področju in si delijo sorodne vsebine.

 

  • Prenovili in poenotili smo uporabniški vmesnik ter uvedli akcijsko vrstico, ki uporabniku v katerem koli trenutku in v povezavi s katerim koli elementom sistema omogoča z enim klikom ustvariti mapo, dokument ali nalogo. Uporabniški vmesnik smo vizualno prečistili in umirili barvna razmerja. Zaradi večje preglednosti in izboljšane ergonomike smo na desni strani uporabniškega vmesnika združili vsa pomagala, ki vam bodo dala občutek, da so vam v Poslovnem središču vse stvari vedno pri roki. Prenovljeno Poslovno središče v vsakem trenutku ve, katere skupine so za vas aktualne, katere mape in dokumente boste v danem trenutku najverjetneje potrebovali. Zaradi pomagal vas bo vse to že čakalo pripravljeno, brez iskanj.

 

  • Z zunanjimi partnerji sodelujte brezplačno, pregledno in varno. Izboljšali smo varnost in nadzor na pravicami dostopa do vsebin. Tako lahko administrator skupine določi, ali imajo dostop do nje samo notranji uporabniki (npr. zaposleni). Poleg tega so zunanji uporabniki (npr. kupci, poslovni partnerji) vizualno drugače označeni in tudi vidijo le uporabnike iz skupine, v katero so bili povabljeni. Spremenili smo poslovne pogoje uporabe tako, da so zunanji uporabniki poslej povsem brezplačni, a se lahko vključijo le v eno skupino.

 

  • Dokumente in mape smo postavili na polico – kot se spodobi za urejeno pisarno. Prenovljen prikaz map in dokumentov vam sedaj omogoča vizualno prijetnejše in zmogljivejše delo z mapami in datotekami. Prenovili smo sezname dokumentov in map ter izboljšali iskanje po njih. Sedaj jih vidite v obliki police z dokumenti in mapami, s katerimi delate, na tej polici pa si lahko predogledate dokument ali njegove podatke, filtrirate sezname in tudi iščete po njih.

 

  • Izboljšan predogled dokumentov vam omogoča hitro listanje po mapi. Si predstavljate prihranek časa pri svojem delu, če vam dokumentov ne bi bilo treba odpirati, kadar želite prebrati zgolj njihove ključne vsebine? Prenovljeno Poslovno središče vam bo na tak način prihranil čas pri različnih potrjevanjih in podpisovanjih dokumentov. Pa tudi iskanje pravega dokumenta (na osnovi ogleda vsebine) v naboru zadetkov je odslej povsem nova izkušnja. Kjer koli boste v Poslovnem središču za trenutek postali z miško nad dokumentom, se vam bo prikazal njegov predogled v takšni velikosti, da je moč iz njega razbrati ključne vsebine.

 

Podjetja, ki že dober teden testno uporabljajo novo različico, so nam potrdila, da je s Poslovnim središčem delo zdaj res enostavnejše, preglednejše, predvsem pa učinkovitejše. Vabimo vas, da ga preizkusite tudi vi in prepričani smo, da se boste strinjali z njimi.

 

dr. Andraž Bežek, vodja razvoja Poslovnega središča